İçeriğe geç

Acıbadem’de Doğum

Mayıs 26, 2010

Herhangi bir kurum, kuruluş, firma ya da ürünün reklamını yapmak gibi bir niyetim hiç yok! Ama alınan iyi bir hizmetin, kullanılan ve mutluluk veren bir ürünün, vs. paylaşılması gerektiğine, dahası takdir edilmesi gerektiğine inanıyorum!

Bu yüzden açık açık kişi ve firma isimlerini de içeren bu yazıyı yazmakta hiiiç bir sakınca görmüyorum.

İlk önce; tüm hamileliğim ve hala lohusalığım boyunca da yanımda olan, beni çok iyi anlayan, hislerime ve düşüncelerime son derece önem veren, asla kendimi yalnız hissettirmeyen, zarifliğiye, bilgisiyle, verdiği güvenle, kızımın dünyaya O’nun güvenli ellerinde “merhaba” deme şansına eriştiği, biricik doktorumuz Prof. Dr. Yalçın Kimya’ya ne kadar teşekkür etsek az! Bu süreci O’nunla birlikte yaşamak bir ayrıcalıktı.

Gelelim hastaneye… Doğumu Acıbadem Bursa Hastanesi’nde yaptım. Evet, pahalıydı. Ama alınan hizmet bu parayı inanın ki hakediyordu! Bu pahalılığın karşısında sadece 5 yıldızlı otel odası konforundaki odalar, şık iç mekan dekorasyonları yoktu! Bunlarla beraber mahremiyetinize gösterilen ekstra özen, hastanede geçirdiğiniz her dakika özel hissetmenizin sağlanması, sürekli bilgilendirme, siz talep etmeden herşeyin sizin adınıza düşünülmüş olması vardı!

Ben hastaneye adım attığım andan itibaren kendimi kesinlikle çok güvende hissettim. Epidurali yapan anestezi uzmanı tüm ameliyat boyunca yanımda durduğunda, endişelenir gibi olduğumu hissettiğinde saçımı okşayıp beni sakinleştirdiğinde, gece boyu bebekle ve benimle ilgilenen hemşirelerimizin yüzünde bir kere bile bıkkın bir yüz ifadesinin eserini bile görmediğimde; bu kadar çok sayıda çalışanı olan bir kurumun tüm çalışanlarına aynı felsefeyi aşılayabilmiş olmasını bir kez daha çok çok takdir ettim!

Demem o ki; aldıkları para verdikleri hizmeti kat kat karşılıyor! Hatta ben o kadar memnun kaldım ki; doktorum izin verse bir gece daha kalacaktım! 🙂

Doğum kursu, doğum ve sonrasında benimle ilgilenen tüm kadın doğum hemşirelerine ve bebeğime hemşire değil birer abla olan tüm yenidoğan ekibine çok çok teşekkür ederim!

Daha önce hiç hastanede kalmamış olmam nedeniyle çok korkuyor olmama rağmen, 3 gün boyunca kendimi hastanede değil evimde hissetmemi sağlayan tüm Acıbadem Bursa çalışanlarının emeğine, yüreğine sağlık!

2 Yorum leave one →
  1. ocean spray permalink
    Nisan 26, 2011 2:53 pm

    ben de çoook memnun kaldım. yenidoğan hemişeri her biri müthişler. bebeği emzirme konusunda çok azimliler. memeyi alana kadar uğraşıyorlar. hastane zaten 5 yıldızlı otel gibi. ben de çıkmak istememiştim 🙂 sadece böyle güzel şeyler için gerek olur inşallah.

  2. Haziran 6, 2011 12:16 pm

    evet bende uzun bır donem acıbadem hastanesı kadın doğum ve yenıdoğan cocuk bolumunde sorumlu olarak calıstım.bursada cok saygılı ve cok memnun kalınan bır hastanedır

Yorum bırakın