Skip to content

Kızları ikiliyoruz!

Mart 21, 2012

İkinci bebeğimiz de kız!

Artık babamız evde kendisine aşık 3 hatunla yaşayan bir padişah gibi olacak. Herkes onun ilgisinden pay alabilmek için kıran kırana mücadele edecek gibi görünüyor. Şu sıralar bile Çakıl’ın görüş alanında kocama dokunamadığımı göz önüne alacak olursam yandım ben artık!

İkisinin de kız olmasının bize yaşatacağı çok güzel şeyler olacak bence;

* Birbirlerinin en yakın arkadaşı, sırdaşı olacaklar,
* Dışarıya hatta bize karşı bile birlik olacaklar,
* Geçen gün bir sohbet sırasında kendisinden birkaç yaş büyük ablası olan bir arkadaşım; “Hayatımda ilk kez sevgilim beni terk ettiğinde o kadar çok üzülmüştüm ki, günlerce ablama sarılıp sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlamıştım” dedi. İşte bu teselliyi bile birbirlerinin omuzunda bulacaklar.
*Yıllar geçip yetişkin olduklarında ise hayattaki en değer verdikleri insan, ne olursa olsun orada olduğunu, her şartta koşulsuz destek olacağını bildikleri insan birbirleri olacak,

Elbette bu güzelliklerle birlikte;

*Kıskançlık krizleri,
*Kıyafet kavgaları,
*Küçük ispiyonculuklar (ki bu benim işime gelecek sanırım :))
*Minik rekabetler de hayatımızın bir parçası olacak.

İşte böyle böyle kocaman bir aile olacağız biz. Tadıyla tuzuyla kocaman bir aile…

 

One Comment leave one →
  1. Mart 22, 2012 12:17 pm

    aaaa haberim yoktu 2. bebekten. tebrikler simge. çok sevindm

Bir Cevap Yazın

