Skip to content

Hala “Çalışan Gebe”…

Mayıs 27, 2010

11 Mayıs 2010 tarihi itibariyle benim “Çalışan Gebe” olma halim sona ermiş durumda! Artık ben yeni, acemi ve uykusuz anneyim! Ama blog hala “Çalışan Gebe”!

Blogu kurarken ki amacım, sadece kendi içimi dökmek değil, benim gibi gebeliklerinde ve doğumdan sonra çalışırken sıkıntılar yaşayan annelere yardımcı olabilmekti.

Benim gebeliğim bitmiş olsa da; hep çalışan gebeler olacak. Bundan yıllar sonra da bir gebe aradığı bir cevabı, bir çözüm yolunu, bir desteği bu blogda bulduğunda ,bu durum blogun amacına uygun yaşadığının kanıtı olacak!

Bu yüzden blogun adını da konusunu da değiştirmiyorum. “Hafta Hafta Çalışan Gebe” tabii ki sona erdi. Ama “Bizden Haberler” zaman zaman bizden ses verdiğimiz bir alan olacak!

Umarım nice güzel günleri daha paylaşırız ve pek çok çalışan gebenin dertlerine derman oluruz!

Blogcu Anne & Çalışan Gebe ortak girişimi; blogcuların destek ve yorumlarıyla büyüyüp hız kazanacak olan “Emzirme Reformu” ile sahalara dönmeye hazırlanıyorum!

Bekleyin bizi…

4 Yorum leave one →
  1. Mayıs 27, 2010 6:38 am

    dört gözle bu hareketi bekleyenlerdenim:

    http://hilaltimur.blogspot.com/2010/05/sut-izni-reformu.html

  2. Mayıs 27, 2010 9:21 am

    Takipteyim!

    Sevgiler..

  3. blogcuanne permalink
    Mayıs 27, 2010 10:09 am

    Hele bir tatilden doneyim, hakikaten bekleyin bizi 🙂

    Hilal – ne guzel bir yazi, ellerine saglik…

  4. Mayıs 28, 2010 8:09 pm

    Ben de merak içinde bekliyorum güzel girişimlerinizi. Ben de son yazımda bahsettiğim gibi kendi çapımda bir emzirme hareketi başlatıyorum bloğumda.. ama daha organize bişeyler lazım.

Bir Cevap Yazın

