Skip to content

Sürpriz Gebe; 27. Hafta

Mart 31, 2012

27. haftamızı bitirdiğimiz şu gün itibariyle artık yuvarlanabilir kıvama gelmiş bulunuyoruz. Ana-kız biraz tatlıya düşmemiz nedeniyle kilo durumları pek de iyi gitmiyor. Bu hafta henüz tartılmaya cesaret edemedim ama geçen hafta itibariyle +11 kg’ı görmüştüm tartıda.

Şeker yükleme testi, toksoplazma ve kan-idrar tahlilleri geçen hafta tekrar yapıldı. Bir problem çıkmadı çok şükür.

Karnım büyüdükçe uyumakta da çok sıkıntı çekmeye başladım. Uyanmalar, ve karnımı nereye koyacağımı bilememelere bu hafta başından itibaren çok şiddetli bacak krampları da eklendi.

Öyle ki bu sabah koluma bile kramp girdi! Doktora sorula listesine eklendi.

Henüz yeni bebek için hiçbir hazırlığa başlamadık.

Ama bana bir ev dekore etme hevesi geldi ki, bu kadar olur! 10 gündür deliriyorum. Kafamda sürekli kumaşlar, kılıflar, boyalar filan var. Her odanın hangi tarihler arasında düzenleneceğinin takvimini bile yaptım. Bu plana göre ikinci bebek için bizim odamızda hazırlayacağımız alana daha zaman var. Şu an çamaşır odası bitti, sırada Çakıl’ın odası var.

Çakıl’ın odasının en önemli parçası yatağı. 1 yaşına kadar IKEA beşik, beşik küçük gelmeye başladıktan şu ana kadar da kare park yatağını kullandık. Kendini ordan oraya vurarak uyan Çakıl da çok rahat etti. Ancak yavaş yavaş o da küçülmeye başladı. Şimdi büyüyen karyola mı almalı ? Yoksa normal tek kişilik yatağa geçebilir mi karar veremiyorum.

İşte sürekli böyle şeylerle meşgul aklım.

Evet ikinci hamileliğimde dinlenemiyorum, naz yapamıyorum, öyle hamile hamile takılamıyorum ama bebeğim içimde kıpırdadığı anda her seferinde şükrediyorum.  Ve daha şimdiden minicik haliyle göğsümde uyuyacağı günün hayalini kuruyorum.

3 Yorum leave one →
  1. beyza permalink
    Nisan 2, 2012 10:32 am

    Simge,
    Öncelikle çok tebrik ederim. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin. Benim de oğlanların arası 2 yaştan tam 15 gün eksik. Biz de büyük bir şok yaşamıştık, çok iyi anlıyorum seni. Şimdi küçük oğluma bakıyorum, abisi onun kadarken abi olmak üzereydi, gerçekten çok küçükmüş hatta bebekmiş diyorum. Ben yatak meselesiyle ilgili kendi tecrübemi aktarayım istedim. Küçük oğlumu 6-7 aylık olana kadar başucumda park yatakta yatırdım. Daha sonra abimize sen artık büyüdün, abi yatağında yatacaksın deyip direk normal tek kişilik yatağa aldım, hiç de itiraz etmedi. İlk haftalarda yanına tekli koltuk vb. ile iptidai bir korkuluk yarattım, sonra baktım dönme falan yok, onu da kaldırdım. Tabii abimiz odasında çok yatmadığından orayı odam diye çok da benimsemediği için de bu kadar kolay olmuş olabilir. Yani bence Çakıl’a tek kişilik bir yatakla, belki yanına geçici bir korkuluk ekleyerek durumu çözebilirsin.

  2. periayda permalink
    Nisan 16, 2012 5:09 pm

    Simgeee tebrik ederim çok sevindim, sağlıkla kucaklayın inşallah :)) Ne güzel bir haber bu 🙂

  3. periayda permalink
    Nisan 16, 2012 5:11 pm

    Simgee bu kaçıcı yorum yazışım bilmiyorum wordpress de başarız bir takipçiyim ben 😦 silersin tekrar yorumlarımı, tebrik ederim, çooook sevindim, sağlıkla kucaklayın inşallah :))

Bir Cevap Yazın

