İçeriğe geç

Çok şükür!

Haziran 23, 2012

Çok şükür sağlıkla atlattık. Kızımızı kucağımıza aldık. 22 Haziran 2012 saat 07:40 da 3.265 gram ve 48 cm olarak dünyaya geldi Masal prensesimiz.

 

Küçük hanım bize, biz ona alışmaya çalışıyoruz.

Henüz hastaneden çıkmadık. Çakıl’la da henüz karşılaşmadılar. Büyük karşılaşma yarın olacak. Hepimiz Çakıl’ın nasıl karşılayacağını çok merak ediyoruz.

Genel olarak iyiyiz. Ama;  “Bence aç, emzir bence sen bunu- Aaa sütün yok mu, benim sütüm ilk günden foşur foşur gelmişti – Karnın da kalmış valla – Doymuyordur ondan uyumuyordur – Gazı var ya besbelli, ondan ağlıyordur” şeklindeki yorumlar dünyasına oldukça hızlı bir giriş yapmış durumdayız.

Ama iki gün önceki endişelerimi düşününce derdimiz bunlar olsun demekten de kendimi alamıyorum.

Merak eden herkese sonsuz teşekkürler.

Gelişmeler az sonra…

5 Yorum leave one →
  1. Haziran 24, 2012 5:41 am

    tebrikler 🙂
    analı babalı ve ablalı buyusun minnak da

  2. Haziran 25, 2012 8:23 am

    Seni yormamak için Bulut’la konuşup tebrik ettik, hoşgelmiş minik prenses. İşin en güzel yanı, tüm saçmasapan yorumlara göğüs gerecek deneyime sahipsin bu sefer Simge’cim 🙂

    Dün bu çerçeveli yazıyı kahvaltıda okuduk, bir güzel salya sümük ağladık maaile…

  3. Temmuz 2, 2012 10:35 am

    Çok tebrik ediyorum. Analı babalı, sevdikleriyle süreceği uzun ve mutlu bir ömrü olsun, adıyla yaşasın Masal 🙂

  4. Temmuz 5, 2012 12:35 pm

    Simge ‘cim tebrik ederim.

    Deniz oğlum anneler gününde okulda yaptığı kağıttan çiçeği verdi bana. Üzerinde şöyle bir not vardı ;

    Arkadaşım beni parktaki ilk oyuncağımla ,
    Öğretmenim beni sınıfa ilk gelişimle ,
    Babam beni hemşirenin kucağında yumuk yumuk halimle ,
    Annem ise beni “acaba ?” dedikten sonra Bir ömür boyu anlatacağı anılarımla hatırlar ve ,
    O ‘nun bitmeyecek MASAL ‘ı olurum .
    yazıyordu .

    Ne mutlu sana iki MASAL ‘ın oldu . İki kızını da sağlıkla büyüt, sağlıklı büyüdüklerini gör, ömür boyu anlat .

    Sevgiler
    Hasene

Yorum bırakın