Skip to content

Çalışan Gebeler Anlatıyor-12; Kadın kadına karşı!

Eylül 29, 2010

Yine bankacılık sektörü! Yine kadın kadına karşı! 

En en en önce finans sektörüne el atmak lazım! Finans sektörünün sert çarklarının arasında hayatta kalabilmek için kadınlar öyle sert tavırlar takınıyor ki; birbirimizi ezmeye başlıyoruz sonunda!

İşte örneği! Mania anlatmış!

————————————————————————————————- 

Hamileliğimin ilk 3 ayı zor bir dönemdi benim için!

Malum bankacılık yoğun bir iştir. İlk 3 ayda da genelde hamilelik açıklanmaz ama hayat başkaları için aynı şekilde değişmeden devam etmektedir. İşte o başkaları işyerini sana çekilmez hale getirmek için donatılmış varlıklardır. Gerçi ben hamilelğimi 3 ay bitip 4. aya girince açıklamıştım ama hayatımda 6.aya girene kadar pek bi değişiklik olmadı…

Gün aşırı mesailere kaldım ve aynı hamile olmadan önce nasıl çalışıyorsam öyle çalıştım. Ama ofisteki aynı ünvanda olduğum ‘bayan arkadaş’ ile yıldızımız onun aşırı hırslı olmasından dolayı bana eziyet haline geldi. O dönemleri hatırlamak istemiyorum bile. O halde bile benimle vicdansızca uğraşıp çelme takmaya çalışmıştı. Şimdi düşünüyorum da ne kötü günlerdi… Ne huzursuz günlerdi….İçin sızlar….

Ama ben daha sonra stratejimi değiştirdim savaşmayı ve bu arkadaşın ağzının payını vermeye çalışmayı kestim… Karşıma aldım ve aklımdan geçenleri süzerek tek tek anlattım… Benim kendisiyle bir sıkıntım olmadığını ve didişmekten sıkıldığımı söyledim. Kısaca benden ne istiyorsun arkadaşıma getirdim. Ve bu arkadaş kendine geldi, beklemediği anda dandan söyledim…

Amaaaa can çıkarrr huy çıkmazz! Aynı sıkıntılar devam edince resmen alttan alıp, maske takıp sadece bebeğimi düşünerek hiçbir tartışmaya katılmadan son kalan aylarımı geçirdim. Benim formatımda yok aslında alttan alma gayet kavgacıyımdır.

Ama BEN artık yok ki!!! Bebegim ve ben var!  Bu sebeple mücadeleyi kestim ve evet üç maymunu oynadım. 6.aydan sonra insaf edip mesaiye bırakmadılar. Normalde beni hamileliğimin en başından itibaren yasal olarak bırakamazlardı ama bunu söyleyemezsiniz ki! Hamilelik senin tercihin bizim değil kalmasaydın kardeşim…Mantık bu.

Benden 3 ay sonra hamile kalan bir bayan vardı ben o zaman mesaiye kalmamaya başlamışım bana aynen şunu demişti; “ben hasta değilim ki! Hamileyim 8. ayıma kadar mesaiye kalabilirim!” Ben şok tabii! Bir de işin bu boyutu var…Gebe gebeye karşı! Ne acı! Sonra kendisi 6. ayına gelir gelmez mesaiye kalmamaya başlamış…

İnsanlar iş hayatında bambaşka insanlara ,acımasız insanlara dönüşebiliyorlar. Onların değişmesi namümkün! Önemli olan; bizim gibi insan kalmaya çalışanların nasıl mücadele edecegi?

———————————————————————

No comments yet

Bir Cevap Yazın

