Skip to content

Emzirme Reformu için ben ne yapabilirim?

Eylül 17, 2010

Bu soruyu o kadar çok alıyorum ki!

Emzirme Reformu’nu destekleyenler, sadece manifestonun altına “destekliyorum” yazmakla yetinmek istemiyorlar. Manifestoyu “destekliyorum” yazarak imzalamak ilk ve en önemli adım olsa da; haklı olarak daha aktif bir destekte bulunmak istiyorlar.

Bu yüzden başka neler yapılabileceği ile ilgili sorulara bir kez de  buradan cevap vermiş olmak istedim:

* Çocuk doktorlarınızla (ve hatta belki kadın doğum uzmanlarınızla) konuyu paylaşabilir, manifestonun bir çıktısını muayenehanelerine asmayı teklif edebilirsiniz. Bizim doktorumuz gibi emzirmeye inanan bir doktorunuz varsa mutlaka destek verecektir.

* Medyada (televizyon, gazete, dergi, yerel televizyon-gazete-dergiler, radyolar, yayınevleri, vs.) tanıdığınız biri varsa ya da birilerine ulaşabilecek arkadaşlarınız; benim ya da Elif’in iletişim bilgilerini verebilir, (calisangebe@yahoo.com/blogcuanne@gmail.com) konunun medyaya taşınmasına yardımcı olabilirsiniz. ( Sibel Arna’nın yazısı için aracı olan Hasene’ye, yeni çıkan kitabında yer vererek destek olan Devrim’e ve TRT Ankara Kent Radyosu’ndaki program için aracı olan Bahar’a tekrar çok teşekkürler.)

*Facebook’ta/Twitter’da paylaşırken bağlantının yanına not düşün.
Bu adrese tıklayın ve gelecek nesiller için manifestonun en altındaki yorumlar kısmına “destekliyorum” yazın! Siteye üye olmasanız da yazabilirsiniz!” 
Bağlantınızı görenler “harika” deyip desteğini belirtmeden geçebiliyor bazen, ya da destekleyebilmek için bir tür üyelik gerektiğini düşünebiliyor.

* Blogger arkadaşlarınızdan, bloglarının konusu ne olursa olsun, konuyu bir yazı ile paylaşmalarını ya da logoyu sitelerine koymalarını talep edebilirsiniz. Bu şekilde destek veren ilk yemek blogunun yazısı burada.
http://thefanoftastyfoods.com/2010/09/04/bugun-derdimiz-bogaz-degil/

*E-mail yollayarak kendi arkadaşlarınızı haberdar edebilir ve destek isteyebilirsiniz. Zaman zaman, başka kişilere ulaşmaya çalışırken kendi yakın çevremizi atlayabiliyoruz.

* Üye olduğunuz mail gruplarında da paylaşarak destek istenebilir.

Aklınıza gelen ya da hali hazırda uygulamakta olduğunuz başka yöntemler varsa siz de yorumlarda paylaşabilirsiniz.

En önemli nokta; sadece paylaşmaktan öte destek istemek ve nasıl destek olunabileceği konusunda yardımcı olabilmek! Yoksa herkes destekliyor.

Önemli olan desteği görünür hale getirebilmek!

2 Yorum leave one →
  1. Eylül 20, 2010 3:31 pm

    Merhaba,

    Biraz geç oldu sanırım ama ben de destekliyorum!

    http://www.meraklianne.blogspot.com/

  2. Eylül 21, 2010 7:24 am

    Merhaba bende iki bebis annesi olarak kesinlikle destekliyorum. Ve blogumda logonuzu yayinlamak istiyorum. Yardimci olur musunuz.

Bir Cevap Yazın

