Skip to content

Sözün bittiği yer.

Eylül 5, 2010

Allah ailesine sabır versin demek bile o kadar sığ, o kadar yavan ki…

Kurtuldu, demek bile çok havada.

O yüzden sözün bittiği yer.

Herşeyin ama herşeyin önemini yitirdiği yer.

Nehir’den başka…

Nehir akıyor.

Allah annesine, babasına, ablasına, tüm sevenlerine sabır versin. Mekanı cennet olsun.

Allah’ım hiçbir ana-babayı evlatlarıyla sınamasın!

One Comment leave one →
  1. Naz permalink
    Eylül 7, 2010 4:27 pm

    nehir’i ve o muhtesem annesini iki senedir izliyordum. o kadar dua ettim, o kadar dua ettim ki onun icin… simdi melek oldu guzel gozlu peri kizi. belki haberiniz vardir, ayse arman yarim kalan hayatlar yazi dizisinin bir bolumunu de onlara ayirmisti. bu yazi dizisi icin henkel’den gelecek parayi ne yapacagina karar verememis ve okurlarinin onerisini soruyor.

    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/15716748.asp?yazarid=12&gid=61

    ben, paranin bu korkunc acinin yaninda bir de maddi cikmazlarla bogulmamalari icin yine de bayazit ailesi’ne verilmesi gerektigini dusunuyorum. bunun icin de ayse arman’a mail attim hemen.

    allah o kuvvetli anneye, destek babaya, guzel abla leyla’ya sabirlar versin. cok zor cok…

Bir Cevap Yazın

