Skip to content

Aman dikkat! Şerefsizler işbaşında!

Ağustos 23, 2010

Gazetelerde çıkan haberlere rastlamışsınızdır belki! Yeni annelerin iş göremezlik paralarını çalan bir çete türemiş! 

SGK’nın PTT’ye gönderdiği paraları sahte kimlik belgeleri ile alıyorlarmış. Siz paranızı almak üzere PTT’ye başvurduğunuzda durum ortaya çıkıyormuş!

“Benim kimliğimin sahtesini nereden bulacaklar?” ya da “Bana para yattığını nereden bilecekler?” diye düşünmeyin! Pek çok kişinin paralarını çalan bu çetenin belli ki “içeride” adamları var!

Elbette öncelikle SGK’nın bu bilgi kaçağını durdurması ve PTT’nin sahte kimlik konusunda personelini eğitip uyarması gerekmekte!

Ancak biz neler yapabiliriz? Paramızı çaldırmamak için SGK’dan paramızı takip edip PTT’ye ulaşır ulaşmaz almaya gitmekten başka bir önlem alabilir miyiz? Bilemiyorum…

Ali Tezel’e konuyla ilgili bir mail göndererek yardım istedim. Cevap gelir gelmez paylaşacağım.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

