Skip to content

Emzirme Reformu’nu destekleyenler; bir ses verin!

Temmuz 19, 2010

Emzirme Reformu’nu destekliyorsanız www.emzirmereformu.com adresine tıklayıp bir ses verin!

Bu hareketin gücüne olan inancınızı, sadece “Destekliyorum” yazarak bile olsa gösterin!

Yazın ki; sadece biz değil, herkes bu hareketin arkasında destekleyen kaç kişi olduğunu bilsin!

Yazın ki; “Biz inandık, siz de inanın!” dediklerimiz inananları görebilsin!

Destekleyin ki; çocuklarımız doya doya anne sütüyle büyüyebilsin!

3 Yorum leave one →
  1. çiğdem permalink
    Temmuz 20, 2010 7:36 pm

    bebeğim bir yaşında ve emzirmeye devam ediyorum hemde kesintisiz nasılmı çalışmayı bıraktım:(((sırf bebeğim için işimden feregat etmek mecburiyetinde kaldım. BU YÜZDEN EMZİRME REFORMUNU KESİNLİKLE DESTEKLİYORUM.işimizi bırakmak zorunda kalmadan bebeğimizi emzirme hakkımız olsun istiyorum…

  2. Ağustos 19, 2010 10:57 am

    Kesinlikle destekliyorum:

    http://www.babaolmak.com/haberler/emzirme-reformu/

  3. Aysenur permalink
    Ağustos 20, 2010 5:53 am

    Kesinlikle destekliyorum, özel şirkette çalışıyorum, şu anda işi bırakmam pek mümkün değil. Bende sırf bebekle daha kaliteli ilgilenebilmek, en ihtiyaç duyduğu zamanda bırakıp işe gitmemek için gebelik planlarımı ertemek zorunda kalıyorum. Keşke buna gerek kalmasa …

Bir Cevap Yazın

