Skip to content

Doya doya emzirmek için “Lei Leo”

Temmuz 6, 2010

Lei Leo“; kurumsal hayatla bebekli yaşamı birlikte sürdürmenin zorluklarını farketmiş ve bebek sahibi olmadan önce bebeğine kendi bakabilmek adına kendi işini kurmaya teşebbüs etmiş bir anne aday adayının girişimi! Böyle bir işe bebeğine kendisi bakabilmek adına giriştiği için annelere faydası dokunan bir iş yapmak istemiş. Böylece, hamilelikte ve emzirirken kullanılabilecek kıyafet ve aksesuarlar tasarlama işine başlamış.

Emzirme kıyafeti bence çok önemli bir ihtiyaç. Çakıl doğduktan sonra farkettim ki; benim hiçbir kıyafetim emzirmeye uygun değilmiş! Evde çoğunlukla emzirme atleti ile geziyor olsam da dışarı çıkarken hem sezaryen göbeğimle sığabileceğim hem de rahat emzirebileceğim bir kıyafet bulmak gerçekten eziyet! Lei Leo işte tam da böyle durumlarda harika bir kurtarıcı olabilir bence.

Ben yukarıdaki modelini denedim. Kullanım sonrası yorumlarıma gelecek olursak;

* Kumaş gerçekten harika! Hem çok hafif, hem çok havadar, hem de yıkandığında bozulmayacak cinsten!
* Almış olduğum tekstil eğitimine dayanarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki, dikişleri oldukça düzgün. 
* Ben biraz sıkıntılı bir tip olduğum için benim denediğim modelin degaje kısmı bana biraz çok geldi ancak emzirebilmek için yapılmış kısmı çok çok kullanışlı. Böyle kullanmayı deneyeceğim. Kullanamazsam biraz kestirmeyi düşünüyorum.
* Panço da çok kullanışlı. Özellikle ulu orta her yerde hiç sakınmadan emzirmeme çok kızan annem bayıldı!

Sonuç olarak; giyebilecek bişeyler arayıp durduğum şu günlerde Lei Leo bana ilaç gibi geldi! Sizin de internet sitesine bir göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim! Eminim işinize yarayacak bişeylere denk gelirsiniz!

3 Yorum leave one →
  1. Temmuz 7, 2010 1:23 pm

    aa ben de tekstilciyim, bu markayı bilmiyordum hemen bakayım 🙂

    aynı sorunlar bende de var hatta ben de senin gibi emzirme atletiyle evde takılıyordum, sağolsun ortağımın verdiği kıyafetler sayesinde biraz idare ettim. ama artık pes ettim büyük bedenli yazlık kıyafet alışverişine çıkıyorum 😦 henüz bu toto ve bu göbeğin ineceği yok, homini gırtlak devam, tutamıyorum kendimi emzikli kadınım ya ondan 🙂

  2. Temmuz 7, 2010 5:29 pm

    ben de gerçekten çok beğendim. bizim emme olayımız bitti gibi. ama annelik yolunda hamile kursuma katılan tüm annelere mutlaka tavsiye edeceğim..

  3. Dağlar Kızı permalink
    Temmuz 8, 2010 5:15 am

    Bu tarz kıyafetler önemli. Sadece emzirmek değil, o dönemde eski hiçbir kıyafetin genişleyen bedebe olmaması ve yeni kıyafetler almaya ne zaman ne de heves olmamasından dolayı ebnde epey zorluk yaşadım.

    Konuyla alakasız ama, hala emziren biri olarak, hemen her mekanda rahat rahat emzirdim şimdiye kadar. Parklar, alışveriş merkezleri, arabanın için, sahil kenarı, havaalanı vs. Ve yurdum insanının emziren annelere karşı oldukça saygılı yaklaştığını farkettim. Maşallah diyelim de rahatsız edici bir deneyim olmasın sonrasında da:)

Bir Cevap Yazın

