Skip to content

BABAM’a

Haziran 20, 2010

Canım babam;

  • Neyle karşılaşacağımı bilmeden geldiğim bu dünyada gözümü açtığım ilk andan itibaren yanımda olduğun için,
  • Beni annemin karnından çıktığım ilk saniyelerde sen karşıladığın, ilk nefesimi almamı nefesini tutarak beklediğin için,
  • Doktor amcam bana ultrasonla bakarken, ben de içeriden size baktığımda seni de hep orada görebildiğim için,
  • Annemim karnındayken benimle “ittirmece” oynadığın için,
  • Doğum zamanımın kararını vererek hem benim hem annemin hayatını kurtardığın için,
  • Her akşam omuzunda uyumama izin verdiğin için,
  • Sözlerini yeniden yazsan da, beni mışıl mışıl uyutan ninnilerin için,
  • Ne kadar uykun olursa olsun, geceleri ağladığımda benimle tüm kalbinle ilgilendiğin için,
  • Her sabah yaptığın masajlarla, dayanılmaz gaz sancıları içerisindeyken beni rahatlattığın için,
  • Ben kusup kendimi kötü hissettiğimde senin gözlerindeki kaygı için
  • Ayaklarımın birine Nutella, diğerine fıstık ezmesi sürüp yediğin için,
  • Çok ağladığımda burnunu ve kulak memeni emzik olarak kullanmama izin verdiğin için,
  • 40 günlükken sahip olduğum 1001 fotoğrafım için,
  • İsmim için,
  • İsmimin neden “Çakıl” olduğunu anlatan muhteşem yazı için,
  • Annemin hayatındaki her babalar gününe katlanarak büyüyecek bir anlam yüklediğin için,
  • İşteyken beni özlemekten deli olduğun için,
  • Bana aşık olduğun için,
  • Sana aşık olduğum için,
  • Hep yanımda olduğun ve olacağın için,
  • Yolumu aydınlattığın ve aydınlatacağın için,
  • Ve en önemlisi benim BABAM olduğun için çok çok çok teşekkür ederim!

İyi ki BABAM olarak seni seçmişim!

Birlikte nice Babalar Günlerine…

Seni çok seviyorum, canım BABACIĞIM!

Kızın

Çakıl

2 Yorum leave one →
  1. Yasemin permalink
    Ağustos 11, 2010 11:14 am

    Kızının adı harika.
    Bu “baba” yazısı bir harika.
    Ben babamın bana boyle bir yazı yazmıs olması icin nelerimi vermezdim…
    Verba volan, scripta menan (Soz ucar, yazı kalır)

  2. Ağustos 14, 2010 9:16 pm

    Teşekkür ederiz! Belli bir yaşın üstündeki amca ve teyzelere açıklamak zor olsa da biz de çok seviyoruz Çakıl ismini! 🙂

Bir Cevap Yazın

