Skip to content

Gebelikte 37. Hafta; Benim kızım bilir!

Nisan 30, 2010

Bugün itibariyle 37 hafta 3 günlüğüz. Artık “doğurdu doğurucak” kategorisine girdiğimizi dışarda insanların bakışından rahatlıkla anlayabiliyorum!

Doktor kontrolümüz gayet iyi geçti. Henüz doğum yoluna girmemiş Çakıl hanım. Ama bu her an doğurma ihtimalimi hiç mi hiç azaltmıyor! Doktorumuzla bir önceki randevumuzda hangi günler şehirdışında olacağını benimle paylaşmaması yönünde anlaşmıştık. Ama bu randevuda oyunbozanlık yaptı kendisi! Ve 7-8-9 Mayıs tarihlerinde şehirdışında olacağını söyleyiverdi! Hatta bu nedenle 3 Mayıs’ta yapmayı planladığı çatı muayenesini doğumu tetikleme ihtimali olabileceği için 10 Mayıs’a erteledi.

Muayenedeyken çok da üstünde durmadığım bu durum zaman geçtikçe dank etti bana! 7-8-9 Mayıs tarihlerinde (eğer o günlere kadar doğurmamış olursam) 38+(3.,4.,5.) günlerde olacağım. Yani 39. haftanın sonlarında… Yani bence doğurma ihtimalimin en yüksek olduğu günlerde… Şimdi durmadan doğumun bu tarihlerden önce ya da sonra olması için dua ediyorum! Hatta eşime; “Hadi söyle kızına gelsin, yol göster, teşvik et, yüreklendir biraz!” dedim. El cevap; ” Benim kızım bilir ne zaman geleceğini! Ne zaman isterse o zaman rahat rahat gelir!” oldu! Daha şimdiden ittifaka bakar mısınız? Yandım ben, yandım…

Doğurma tarihimle ilgili bahislerde en çok oyu 1-5 Mayıs arası tarihler alıyor. İnşallah bahisçiler kazanır! Biz de doktorumuzun ellerinde rahat bir doğum yaparız!

One Comment leave one →
  1. Nisan 30, 2010 8:32 pm

    Boyle okuyunca, ne kadar da az kalmis megerse:) Bol sans:)

Bir Cevap Yazın

