Skip to content

Gebelikte 32. Hafta; kıpırdak Çakıl

Mart 23, 2010

32. haftamızı doldurduğumuz bugün itibariyle Çakıl 2000 gr olmuş bile! Son iki haftada ben 1000 gr aldım diye hayıflanırken 600 gramını Çakıl almış meğerse… Doktorumuz benim kilomu da kızımın kilosunu da gayet iyi buldu!

Hafta başında odanın kurulmasının ardından yıkayıp ütüleme maratonu başlattım. Günlerce yıkayıp, yıkananları asıp, kuruyanları ütüleyip, yerine yerleştirmekle uğraştım! Normal şartlarda ütü yapmaktan hiç hoşlanmayan biri olarak şunu diyebilirim ki; çok ama çok zevkliydi! Minicik minicik şeylerin hepsini tek tek öpüp koklayarak, onları giydiğini hayal ederek ütüledim, yerleştirdim… O kadar ki; tüm yardım tekliflerini ısrarla reddettim!

Şimdi sırada ufak tefek eksiklerin tamamlanması var. Liste yapmaya çalışıyorum. Artık gittikçe ağırlaşıyorum. Bu yüzden bir-iki alışveriş turunda hepsini tamamlamayı hedefliyorum!

İçimden bir ses çok uzun zamanımız olmayabileceğini söylüyor. Bu yüzden bu hafta hastane çantamızı hazırlasam iyi olacak bence artık.

Doğuma yaklaştıkça korkularım da artıyor. Doğum eyleminin kendisinden ziyade, çıkabilecek aksiliklerden daha çok korkuyorum. Herşeyin yolunda gitmesini umarak bol bol dua ediyorum.

Şu sıralar en büyük eğlencemiz karnımın içinde fır dönen miniğimizi izlemek!

Aslında kızımın videosunu da ekliycektim ama beceremedim… 😦

Akşam babadan rica ederim artık…

9 Yorum leave one →
  1. blogcuanne permalink
    Mart 25, 2010 5:19 am

    Hiçbir şey ters gitmeyecek! Her şey çok, çok güzel olacak. Kolay olacağını söylemiyorum. Ancak “yeter, yapamıyorum artık” dediğin bir noktaya gelirsen bil ki Çakıl kollarına gelmek üzere…

    Tüm iyi dileklerim seninle…

  2. Mart 25, 2010 10:34 am

    Canım Elif, çok çok çok teşekkür ederim.
    Tüm yüreklendirmelerin için ve şu durumda, bu yorgunlukla bile kesintisiz desteğin için…

  3. Mart 25, 2010 12:08 pm

    elif valla süpersin, “bi doğum yapıp geldim ” modunda ne güzel devam ediyorsun sanal ortamda paylaşımlarına 🙂 darısı bizim başımıza.
    sevgili çalışan gebe, senin adını bilmediğim için adınla hitap edemedim ama aklına negatif şeyler getirmemeye çalış ben öyle yapıyorum, negatif konuşanları da direkt görmezden geliyorum, benim öyle olmayacak diyorum içimden hep.

  4. blogcuanne permalink
    Mart 25, 2010 4:48 pm

    Ha ha! Çok hoşuma gitti bu… 🙂

  5. Mart 26, 2010 7:23 am

    Simgecim, olumsuz düşüncelerden kendini uzaklaştır, öyle güzel olacak ki doğumun ve küçücük bebeğini kucağına aldığında öyle rahatlamış olacaksın ki…buna odaklan yeter.sevgilerimle

  6. Mart 26, 2010 11:36 am

    Peri, gerçekten negatif konuşanlardan uzak durmak lazım! Haftalardır tercihimi bilmelerine rağmen hala “normal doğum istiyorsun di mi sen? büyük cesaret valla!” diye moral! veren insanlara kulağımı tıkıyorum ben. Gülüp geçmek en iyisi… Sağlıkla ve normal doğumlarla kucaklarımıza alırız bebişlerimizi inşallah!

    Kaymaçina, teşekkür ederim desteğin için! Umarım herşey güzel olacak!

  7. Mart 30, 2010 1:25 pm

    bu 32. haftada ne varsa herkes erken geleceği hissine kapılıyor. Ben de aynı duygular içinde 36. haftaya geldim hala tık yok:))) Yine de hazırlıklı olmakta fayda var, benim bavulum hala tam olarak hazır değil, illa heyecan yapıcam son dakikada.

  8. Mart 30, 2010 3:11 pm

    Aman beklesinler bebişler vakitlerini! Ben de hala toparlamadım bavulumu… Bakalım doğuma kadar toparlanabilicek miyiz?

  9. htc0203 permalink
    Ekim 7, 2010 10:35 am

    offf bende 32.haftadayım doğum önü iznim başlamış olmasına rağmen hala izne çıkamadım oğlum için hiç bir şey hazırlayacak yapacak halim kalmıyor evde:((((

Bir Cevap Yazın

