Skip to content

Çalışan Gebe 30. Hafta; Rutin herşeydir!

Mart 9, 2010

Gebeliğimin tam 30 haftası geride kaldı! Elimizde  bir minik yavru, düğümlenmiş bağırsaklar, bolca rüya, on yüz bin milyon soru işareti (örn: süt pompası hangi marka olmalı, bebek yastığı alınmalı mı, odasına yatağı nasıl yerleştirilmeli, vs…) veeee artık doktoru tarafından çalışmasına izin verilmeyen 14,5 kilo almış bir anne adayı var!!! İnanamıyorum gerçekten! Bebeğim gelene kadar evdeyim! O geldikten sonrası daha da zevkli olacaktır diye düşünüyorum!

Evde olmak gerçekten muhteşem! Hele de insanın karnı burnundayken ve bu kadar çabuk yorulurken! Ama alışkanlıkların mutlaka tekrar düzenlenmesi gerekiyor! Yoksa düzen diye birşey kalmıyor! Mesela her gün öğleden sonraları yediğim 3-4 adet cevizi evde kesinlikle yemeyi unutuyorum, sürekli masamda duran boşaldıkça doldurulan bardaktan günde 2-3 litre içtiğim suyu evde içemiyorum, haftasonları mutlaka yaptığım yürüyüşü haftada 2 kere bile yapamıyorum! Örneğin dün; her pazartesi iş çıkışı olduğum iğneyi yaptırmak için evden çıkıp başka başka şeyler yapıp iğneyi yaptırmadan eve döndüm! Bu yüzden mutlaka evdeki yaşamı da bir düzene oturtmak gerekiyor! Evde insanın kendini disipline etmesi daha zor ama kesinlikle bir çaresine bakılmalı!

Bu haftaki doktor kontrolümüz güzel geçti. Bebek iyi! Ben iyiyim! Özellikle 34. haftanın sonuna kadar ki zaman kritikmiş. Bu yüzden çalışmak yok, yorulmak yok, ağır herhangi bir şey yapmak yok!

Dün itibariyle IKEA’dan bebek odasının hemen hemen herşeyini aldık! Odanın renkleri ile ilgili aile içi minik fikir ayrılıkları olsa da, sonunda herkesin mutlu olabileceği orta karar renklerde bir oda oldu. Şu an için beyaz, lacivert ve uçuk pembe renkler ağırlıkta olacak gibi gözüküyor. Sırada odanın yerleştirilmesi ve minik prensese hazırlanması var!

Önümüzdeki hafta babaannemizin de katılımıyla hazırlıklar hız kazanacak!

Bu arada Çakıl’ın ilk misafirlerine, hazır bebek şekerlerinden yaptırmak yerine Koruncuk‘tan belli bir miktar bağış karşılığı alacağımız sertifikalara tül içinde badem şekerleri takarak ikram edeceğiz. Hem daha anlamlı buluyorum hem de verilen paranın gerçekten değerli bir şey için kullanılacağını bilmek içimi rahatlatıyor. İlgilenirseniz info@koruncuk.org adresinden bilgi alabilirsiniz. İnanılmaz hızlı cevap veriyorlar ve çok yardımcı oluyorlar.

Biz nikah şekeri olarak Çekül Vakfı aracılığı ile 70 adet fidan diktirmiş ve bu fidanların sertifikalarını vermiştik konuklarımıza. Bu da bebek şekeri yerine güzel bir alternatif olabilir. İlgilenenler için detaylı bilgi burada. Onlar da çok yardımcı olmuşlardı.

Nikah demişken tam olarak iki sene önce bugün, bu dakikalarda ben ömrümün en güzel “evet” cevabını veriyordum! ( Rivayet edilir ki; o anlarda kalp atışlarım dışarıdan bakılınca gözle görülebiliyormuş.)

İyi ki o “evet” cevabını vermişim! Ömrümün her anını daha da güzelleştiren, bir an olsun elimi bırakmadan hayat yolunu benimle el ele yürüyen biricik kocam… İyi ki benim kocamsın, iyi ki kızımızın babası olacaksın! Seni çok seviyorum! Birlikte nice mutlu senelere inşallah!

6 Yorum leave one →
  1. blogcuanne permalink
    Mart 10, 2010 4:50 am

    Tebrikler! Ayrıca da mutlu bekleyişler…

    Su içme konusunda – elinde pet şişeyle gezmeye davet ediyorum seni. Sürekli evdeysen ve masa başında değilsen bardakla içmeyi hatırlamak çok zor oluyor.

  2. Mart 10, 2010 8:52 am

    Teşekkürler…
    Pet şişe iyi bir fikir, umarım bende de etkili olur! 🙂

  3. Mart 10, 2010 10:16 am

    Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun.
    Evde geçen zamanda bol bol hazırlıklara zaman bulacaksın emin ol, bir de tabi çalışmamak neymiş anlayacaksın 😉
    Az kalan bu günlerin tadını çıkar, eğlence senin için yeni başlıyor.

  4. Mart 10, 2010 3:41 pm

    Çok teşekkür ederim.
    Şimdiden endişelerim var zaten. Geçen gece rüyamda uykusuzluktan perişan bir halde bebek uyutmaya çalışıyordum! 🙂

  5. Mart 10, 2010 5:58 pm

    merhabalar
    bebek şekeri için olan fikrinize bayıldım. yeni doğum yaptım.. önceden bilsem, bu fikrinizi çalabilirdim..
    sevgiler

  6. Mart 10, 2010 10:04 pm

    Merhaba,
    Fikri beğenmenize çok sevindim.Keşke daha önce yazsaydım da, siz de uygulayabilseydiniz.
    Sevgiler,

Bir Cevap Yazın

