Skip to content

Çalışan Gebe 29. Hafta; Ey Özgürlük!!!

Mart 1, 2010

29. haftamıza kudurmuş bir kuzu ve korkmuş bir anne olarak başladık. Haftanın başında bir gün, akşama kadar Çakıl karnımda hiç durmadan tekme atıp durdu. Normalde de hareketlidir. Ama bu sefer farklı gibi geldi bana. Sanki karnım her zamankinden daha sertti. Bütün gün hareketlerin aralıksız olması da beni endişendirdi. Çat kapı doktorumuza gittik. Doktorumuz her zamanki gibi ikimizi de rahatlattı. Artık zaman zaman karnımın 5-10 dakika için sertleşebileceğini, bunun normal olduğunu söyledi. Bebeğin çok hareket etmesi onun çok iyi olduğunu gösterirmiş. Korkulucak birşey yokmuş! İkimizde çok iyiymişiz! 

Yıllık iznim bugün itibariyle başladı. İki hafta evdeyiz. Yıllık iznimin ardından doğum iznime ayrılabilmem için bir hafta daha çalışmam gerekicek. Sonra hep evdeyim. 

Bu izne ulaşana kadar öyle yorulmuşum ki; evim ilaç gibi geldi. Bol bol uyuyorum. Uyanınca da ne zamandır ertelediğim işleri hallediyorum. Zihnimde taşıyıp duruyormuşum ertelenen işleri! Yaptıkça hafifliyorum sanki! 

Bu arada doğal doğum kursu için ne yazık ki doktorumun seyahat yasağı nedeniyle İstanbul’a gitmem mümkün değil. Bu yüzden doğumun gerçekleşeceği Acıbadem Hastanesi’nin düzenlediği kursa katılmayı planlıyorum. Umarım normal doğuma saygı duyan bir kurstur. 

Bugün sabahtan koca ile birlikte hastaneye gittik. Hem fiyatları, ödeme koşullarını konuştuk hem de odaları, doğumhaneyi gezip bilgi aldık. Aklımızda ne varsa herşeyi sorduk! Odalar zaten muhteşem! Her yer çok çok temiz! Ben asıl şaşkınlığı doğumhaneyi görünce yaşadım! Kafamda nasıl bir yer canlandırdıysam görünce “ Aaaa hiç korkunç değilmiş!” dedim! 🙂

Doğumhanedeyken bir an kendimi doğum masasında hayal ettim. Güzel kızımı 10 hafta kadar sonra göğsüme koyacakları yerdeydim! Heyecanlanmamak mümkün değil gerçekten! 

Hastaneyi gidip görüp, aklımdakileri sorunca kafamdaki doğum tablosu da daha bir yerli yerine oturmaya başladı. Ama bu tablonun tamamlanmasına daha 10 hafta var!

3 ile başlayan haftalara geldik bile! Zaman o kadar hızlı ki! Göz açıp kapayıncaya kadar bu 10 hafta da bitivericek! 

Son olarak da kilom doktordan son fırçayı yediğim 3 hafta önceki ile aynı! Ve doktora gitmeme 4 gün var! Bu sefer fırçadan yırttık sanırım! 🙂

2 Yorum leave one →
  1. Mart 9, 2010 12:14 pm

    ne güzel çok hareketli olması maşallah 🙂 3 ile başlayan haftalar daha bir çabuk geçiyor sanki, ben de hazırlıklarım zamanında bitmeyecek gibi hissediyorum, gerisayım başlamış gibi hep aklımda yapacağım işler var, kilon için de tebrikler 🙂 bazı kadınlar son ayda kilo bile verebiliyormuş mide çok sıkıştığı için az yediğinden, benim kilo almam da yavaşladı, ben de kendi çapımda seviniyorum işte 🙂

  2. Mart 9, 2010 3:13 pm

    bence de kesinlikle bu haftalar daha çabuk geçiyor! Daha hazırlıklara bir haftadır başlamış bir anne adayı olarak yetiştirme konusu benim için mucize olucak sanırım!

Bir Cevap Yazın

