Skip to content

Normal doğuma vakti yokmuş!!!

Şubat 20, 2010

İnanamıyorum! 

Hamile aklımla yanlış anlıyorum herhalde diye bir daha, bir daha okudum! 

Ama resmen böyle demiş; ” O kadar yoğun bir temposu varmış ki, normal doğum için bekleyebilecek zamanı yokmuş!!!” 

“Güzel anne”ler için hamile kıyafetleri satan ünlü bir mağazanın sahibi bunu söyleyen.

Birkaç yıl önce hamileliği sırasında bir anne-bebek dergisine verdiği röportajında gördüm.

Hamileliği çok problemsiz geçmiş! O kadar rahatmış ki; işini gücünü asla etkilememiş, hayat temposunda hiçbir değişiklik olmamış!

Bu yoğun tempoda normal doğuma ayırabilecek zamanı yokmuş! Evet, aynen böyle demiş: “Zamanı yokmuş!!!” 

Sağlığı ile ilgili bir sorunu yok!

Sezeryan için herhangi bir mecburiyet yok!

Röpotajı yapan kişi sormuş: “Doğumu ne şekilde yapacaksınız?”

Cevap: ” Tabii ki sezeryan olacağım!”

Hangi birine yanayım bilemedim;

Bunu söyleyenin bu toplumun eğitimli insanlarından biri olmasına mı?

Bunun kendi kendine verebileceği bir karar olduğuna inanmasına mı?

Bu bilinçsizliğini böyle fütursuzca beyan edebilmesine mi?

Ne zaman bu kadar özümüzden uzaklaştık?

Ne zaman bu kadar şuursuzca kararları, bu kadar kolay alır olduk?

Ne zaman oldu tüm bunlar?

Gerçekten hala inanamıyorum! 😦

One Comment leave one →
  1. Naz permalink
    Şubat 20, 2010 8:00 pm

    karni, gogusleri cok catlamasin diye, ultrasondan bebegin akciger gelisimini tamamlamasini takip edip, 34. hafta civarlarinda dogum yapan insanlar, daha da tuhafi, bu durumu kabullenen doktorlar taniyorum. ve malesef bunlar benim cevremden, okumus etmis insanlar. gercekten ben de inanamiyorum ve allah akil fikir versin diyorum. neyse ki akciger gelisimini tamamlasin diye bekliyolar, o da bir sey, tovbe tovbeee!

Bir Cevap Yazın

