Skip to content

Çalışan Gebe 24. Hafta; Herşey daha yavaş!

Ocak 21, 2010

Her gün daha da ağırlaşan vücudumu iş yerime taşımak gittikçe daha zor olsa da doğum iznime sadece 8 hafta kaldı! 🙂

Artık göbeğim kolay kolay eski kıyafetlerime sığmıyor. Haliyle her çalışan kadının hergün aşması gereken “Ne giysem?” problemi tavan yapmış durumda. 3-4 ay kullanacağım kıyafetlere para vermek istemediğim için doğumdan sonra da kullanabileceğim iki adet elbisem ve komşumun hediyesi hamile pantolonum sayesinde günleri geçiriyorum. Ama sanırım her hafta birer kere giydiğim bu kıyafetleri doğumdan sonra görmek bile istemeyeceğim!

Her hafta daha da artan iştahım artık iyiden iyiye dalga konusu olmaya başladı. Ama kendimi durduramıyorum! 🙂 Bu doktor randevusunda muhtemelen yine fırça yiyeceğim! Artan kilomun da etkisi var mı bilmiyorum ama özellikle boynum,kollarım ve göğüslerim deli gibi kaşınıyor! Badem yağını oralara da mı sürmem gerekiyor acaba?

Akşama kadar sürekli oturduğum için çok ciddi sırt ağrıları yaşıyorum. Arada kalkıp 5 dakika kadar ayakta dolansam da çok faydası olmuyor. Akşam olsa da birazcık uzansam diye içim gidiyor. Sanırım artık yürüyüş yapmayı ihmal etmemem gerekiyor. Ama evden sabah 8’de çıkıp akşam 8’de döndüğümde hiç halim kalmamış oluyor. 😦

Artık yavaşladım; herşeyi daha yavaş yapıyorum ve çok çabuk yoruluyorum. Daha yavaş yürüyorum, daha yavaş oturup kalkıyorum. Hatta yatakta ufacık bir yer değiştirmem dakikalar sürebiliyor. Bu duruma da en çok sevgilim gülüyor! 15 dakikadan fazla sert bir yerde oturursam, kuyruk sokumumdaki ağrı nedeniyle kalkmam evlere şenlik oluyor!

Düşündükçe inanmakta güçlük çekiyorum! 16 hafta sonra bizim bir bebeğimiz olacak. Herşeyinden sorumlu olacağımız minicik bir insan. O’na yetememekten, mutlu edememekten, bıkacak kadar yorulmaktan çok korkuyorum!

 Tüm bunlara rağmen akşam olup, soyunup dökünüp sevgilimin kollarında çiçekli koltuğumuza kıvrıldığımda, kızım tekme attıkça sevgilimle göz göze geldiğimizde, dünya benim için muhteşem bir yer oluyor!

No comments yet

Bir Cevap Yazın

